Red dress

Cześć!

Tak jak wam obiecałam dziś przychodzę do was ze stylizacją. Będzie to moja propozycja na impreze Hallowinową. Nie jest to, żadne przebranie. Po prostu sukienka a nie przebierankową zabawę. Warianty sukienki są dwa; z czarnym kwiatkiem i bez. Oba też wam zaprezentuje/
Oczywiście do sukienki użyłam rajstop z posta niżej. Rajstopy otrzymałam od sklepu SARA. Są na prawdę dobrej jakości i wyglądają bardzo ciekawie! Tu postawiłam na kropeczki. Bo uważam, że wyglądają naprawdę ciekawie, na ulicy zaciekawią nie jedną osobę. A butki które posiadam na sobie są NA SPRZEDAŻ - ale o tym na sam koniec posta.


Co sądzicie o połączeniu takiej asymetrycznej sukienki i rajstop w kropeczki? Lubicie takie połączenia?

Rajstopy znajdziecie tu :











Tak jak mówiłam, buty z posta są na sprzedaż! Założone tylko kilka razy, nowiutkie nie zniszczone. Stan bardzo dobry. Rozmiar 36 i pól Jeśli jesteście zainteresowani napiszcie na maila lexkrajewska@gmail.com





I jak wam sie podoba?



Komentarze

  1. Ale ty młodziutka :) Rajstopy świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie w moim stylu

    _______________
    a u mnie?
    wyprzedaż szafy!
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej niż sukienka podobają się rajstopy i buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny, nietypowy strój! :D Ja nie obchodzę Haloween.. :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajstopy są świetne. ;) Bardzo mi się podobają także buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very chic, the dress is so cute. You look fab. :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka ma fajny krój :)
    Boty mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja ;) Szczególnie podobają mi się rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka oraz śliczne buty ! <3
    Przepiękna stylizacja:D

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze sukienka mi się nie podoba. Nie mój gust:)
    Rajstopy i buty przecudowne <3

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie w moim stylu.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super sukienka, super rajstopki, i w ogóle super wyglądasz :)
    www.twojkosmetolog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wyglądasz ;3

    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te rajstopy:):) bardzo pozytywne:) sukienka też mi sie podoba:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja! Bardzo podobają mi się te rajstopy ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. na co dzień bym jej nie ubrała ale już jakieś wesele wchodzi w grę :) wspaniale dobrałaś rajstopy :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są świetne, idealnie pasują do Twojej figury :) Dzięki za wpis u mnie. Strój halloweenowy jest świetny, a figurę masz jak marzenie :)
    www.slodkagoryczka.blogspot.com
    www.kuchniawbloku.blogspot.com ---> a tu moje nowe ''dzieło'' kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny strój :) Fajnie ze sobą wszystko połączyłaś!

    ITSLONELYTHINGS :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne t buty !
    Fajny, blog, zapraszam do mnie :) http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa kreacja, włącznie z butami. Dla mnie bomba. Wyszło tak trochę cygańsko, fajny klimat, bo takich sukienek teraz mało, a i dziewczyny jakoś boją się w nich pokazywać. Tylko więcej uśmiechu na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka